MatriXcoaching 2013

Een nieuw jaar, een nieuwe site, een nieuw aanbod!

MatriXcoachsessie voor €15,- in februari

Ik heb mij in de afgelopen periode getraind in een zeer doeltreffende methode. Een korte, heldere methode die uitstekend inzetbaar is voor angsten, leerproblemen, en negatieve gedachten en overtuigingen, bij kinderen en mensen van 8 tot 88.

De MatriXmethode vraagt niet naar de inhoud van jouw probleem. Ze vraagt alleen naar jouw beleving en vertelt je heel precies wat jij moet doen om die beleving te veranderen. In de cadeaumaand december van 2012 heb ik een aantal MatriXsessies cadeau gedaan, ook via Skype. En heb daarmee veel mensen blij gemaakt! Nu, bij het lanceren van mijn nieuwe site, wil ik ook jou dit bieden, een hele kortste maand lang  MatriXcoaching voor €15,- !

Lees hier meer over deze methode.

Ik coach je via Skype, je komt naar Monster, of ik kom aan huis, tegen voorrijkosten. Na deze periode reken ik weer gewoon 60 euro per uur, of zie tarieven.

Lees hier wat meer over mij.

Als je hieronder je gegevens invult, neem ik contact met je op.

grondige groet,

Hadewych Simonis
kinderpraktijk GRONDIG,     Monster     voor helder denken en stevig staan

aangesloten bij ABvC, reiskosten buiten straal van 15 kilometer van 2681XB

Geef een reactie

