We gaan niet verder, waar we gebleven zijn.

electricity_in_the_brainHet is voor mij, mijn kinderen, en de kinderen uit de praktijk, even vakantie. Over twee weken gaan we verder, maar niet waar we gebleven zijn. Over twee weken zijn er weer twee hele weken verstreken, waarin wij en de kinderen stappen kunnen en zullen zetten!

Er zijn afspraken gemaakt. Sommigen doen dat met mij, sommigen met jou als ouder/ opvoeder, en allemaal doen ze dat met zichzelf. Tafels leren, eigen ruimte oefenen, een vraag stellen aan, droomkamer gebruiken, spelen met.., woordjes oefenen, uitademen, opdrukken, twee minuten stil zijn, 2 keer per week hardlopen, wandelen met kind en alleen luisteren …..

Wat ga jij de komende twee weken doen? Wat wil jij anders, of meer, of minder?

Ik maak deze twee weken een werkindeling voor de komende periode. In de laatste nieuwsbrief schreef ik jullie al iets over het geweldige Bal-a-vis-X. Daar ga ik graag snel met kinderen mee aan de slag! Ook staan er weer cursussen voor mezelf op mijn agenda, en intervisies met collega’s, want…

Leren kunnen we ons hele leven!

Rest mij nog de link te geven die in de nieuwsbrief niet klopte: http://kinderpraktijkGRONDIG.us4.list-manage1.com/track/click?u=9eaea7b3190f88c010a9a92a8&id=a85f22ca9e&e=e2ba4c7f19

grondige groet,

tot in de praktijk,

Hadewych Simonis

 

